top of page
Natural Soap and Flowers

Regulamin

REGULAMIN Aruna Gabinet Kosmetyczny

 

1. Aruna Gabinet Kosmetyczny zwanym dalej Gabinetem, ze stroną internetową www.byaruna.pl oraz siedzibą w Warszawie na ul. Nowolipki 32/5 01-019;

2. Godziny otwarcia Gabinetu: od poniedziałku do piątku: 9:00 - 18:00, sobota: 9:00 – 15:00. W dni świąteczne, ustawowo wolne od pracy, Gabinet dopuszcza zabiegi w dni świąteczne i wolne od pracy po wcześniejszym uzgodnieniu z obsługą Gabinetu.

3. Gabinet oferuje kompleksowy pakiet usług kosmetycznych, fachowe porady i konsultacje kosmetyczne, bonów prezentowych, pakietów zabiegowych i wielu innych usług itp. dalej zwanych usługami.

4. Klient przed wykonaniem usługi ma obowiązek wypełnić ankietę weryfikującą jego stan zdrowotny, która będzie stanowiła oświadczenie o jego stanie zdrowia. Po wypełnieniu ankiety pracownik gabinetu wykonującego usługę zapozna się ankietą i przeprowadzi dodatkową konsultację weryfikującą stan zdrowia. Klient ma obowiązek poinformować o wszelkich chorobach, alergiach, przyjmowanych lekach, suplementach diety, ciąży, połogu, wstawionych protezach, zastawkach, rozruszniku serca, wykonanych zabiegach w domu lub w innym salonie oraz pozostałych przeciwwskazaniach do usług. 5.Za ewentualne konsekwencje powikłań po usłudze w wyniku niepoinformowania o zaistniałych przeciwwskazaniach lub niezastosowania się do zaleceń po zabiegu całkowitą odpowiedzialność będzie ponosił Klient, co za tym idzie zrzeka się wszelkich roszczeń wobec Gabinetu.

6. Zakup usługi w Gabinecie jest równoznaczny ze złożeniem przez Klienta oświadczenia, iż nie ma żadnych przeciwwskazań zdrowotnych do korzystania z usług oferowanych przez Gabinet oraz, że zapoznał się z niniejszym regulaminem i akceptuje jego warunki.

7. Klient ma obowiązek dostosowania się do zaleceń wydanych przez pracownika gabinetu po zabiegu zgodnie z instrukcją przekazaną podczas zabiegu. Gabinet nie bierze odpowiedzialności za powikłania po zabiegu, brak efektów zabiegu w przypadku nie stosowania się do zaleceń po zabiegu lub niewłaściwej pielęgnacji domowej.

8. Wszelkie reklamacje dotyczące zabiegu są rozpatrywane w ciągu 48h od wykonania zabiegu. Do rozpatrzenia reklamacji konieczna jest osobista konsultacja z pracownikiem gabinetu, który prowadził zabieg w gabinecie w ciągu 72h od wykonania zabiegu. Dalsze postępowanie reklamacyjne podlega przepisom kodeksu cywilnego.

9. Ceny zawarte w cenniku i na stronie internetowej nie są ofertą handlową w rozumieniu kodeksu cywilnego i mogą ulec zmianie, w zależności od ilości zużytego materiału oraz indywidualnie dopasowanej oferty dla Klienta.

8. W przypadku zmiany cen, Klient będzie informowany o tym przed zabiegiem.

9. Karnety wykupione w Gabinecie ważne są przez okres 1 miesiąca – 6 miesięcy od daty wykonania pierwszego zabiegu w zależności od wykupionego karnetu lub zgodnie z terminem określonym przez obsługę Gabinetu.

10. Promocje i rabaty nie łączą się ze sobą, oraz z voucherami, bonami zniżkowymi i bonami prezentowymi.

11. Gabinet nie przyjmuje zwrotów zakupionych usług gabinecie.

12. Gabinet nie ponosi odpowiedzialności, za przedmioty pozostawione bez opieki na terenie Gabinetu.

13. Za usługi świadczone w Gabinecie płatności można dokonać gotówką, kartą płatniczą, kredytową lub przelewem na wskazane konto.

14. Rezerwację na usługę, można dokonać telefonicznie, poprzez aplikacją Messenger bądź mailowo na adresy wskazane na stronie internetowej. Klient który chce dokonać rezerwacji musi opłacić w wysokości 30 % od ceny za usługę z której chce skorzystać. Opłatę można dokonać w Gabinecie najpóźniej dzień przed umówioną wizytą bądź przelewem na wskazane konto. W przypadku płatności przelewem środki na koncie muszą zostać zaksięgowane najpóźniej 1 dzień przed umówionym zabiegiem. W tytule prosimy o wpisanie daty i godziny zabiegu oraz nazwiska osoby dla której jest rezerwacja.

15. Klient który dokonuje rezerwacji na wybrany zabieg w Gabinecie, otrzymuje sms z przypomnieniem i prośbą o potwierdzenie wizyty. Brak potwierdzenia jest równoznaczny z rezygnacją, w takim przypadku wizyta zostaje anulowana.

16. Klient który posiada voucher, bon lub zaproszenie którym opłacony zostanie zabieg winien okazać go przed rozpoczęciem zabiegu.

17. Klient dysponujący opłaconym wcześniej karnetem 5 zabiegów może jednokrotnie opuścić umówiony zabieg, , karnetem 10 zabiegów może dwukrotnie opuścić umówiony zabieg, konieczne jest jednak odwołanie wizyty z zachowaniem min. 24 godzin. Jeżeli 24-godzinne wyprzedzenie nie zostanie zachowane Gabinet ma prawo traktować usługę jako zrealizowaną. W przypadku kiedy Klient dysponujący opłaconym wcześniej karnetem powtórnie nie przyjdzie na umówioną wizytę Gabinet traktuje to jako usługę zrealizowaną, kwota zgodnie z rodzajem usługi zostanie potrącona z karnetu.

18. Bony podarunkowe / – w przypadku nieodwołania lub nieprzełożenia drogą telefoniczną, mailową lub (adres email znajduje się w zakładce Kontakt) zarezerwowanej wizyty minimum 24 godziny przed zaplanowanym terminem, z bonu potrącana jest wartość umówionej wizyty, czyli w przypadku bonu na konkretny usługę bon przepada, a w przypadku rezerwacji usługi w ramach bonu kwotowego, z bonu potrącana jest wartość umówionego zabiegu.

19. Wszystkie osoby znajdujące się na terenie Gabinetu są zobowiązane przestrzegać niniejszego regulaminu i stosować się do zaleceń pracowników.

20. Przedstawiona na stronie www.byaruna.pl oferta usług i produktów ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty w myśl art. 66, § 1. Kodeksu Cywilnego. Sprzedający nie odpowiada za ewentualne błędy lub nieaktualność ogłoszenia.

REGULAMIN BONÓW I PAKIETÓW

1. Bony nie podlegają zwrotowi.

Zakupione pakiety na zabiegi , nie podlegają zwrotowi- można je wykorzystać jedynie na inne zabiegi . Zamiana musi nastąpić w ciągu 30 dni od daty zakupu pakietu.​


 


 


 


 

bottom of page