
Regulamin
REGULAMIN Aruna Gabinet Kosmetyczny
1. Aruna Gabinet Kosmetyczny zwanym dalej Gabinetem, ze stronÄ… internetowÄ… www.byaruna.pl oraz siedzibÄ… w Warszawie na ul. Nowolipki 32/5 01-019;
2. Godziny otwarcia Gabinetu: od poniedziaÅ‚ku do piÄ…tku: 9:00 - 18:00, sobota: 9:00 – 15:00. W dni Å›wiÄ…teczne, ustawowo wolne od pracy, Gabinet dopuszcza zabiegi w dni Å›wiÄ…teczne i wolne od pracy po wczeÅ›niejszym uzgodnieniu z obsÅ‚ugÄ… Gabinetu.
3. Gabinet oferuje kompleksowy pakiet usÅ‚ug kosmetycznych, fachowe porady i konsultacje kosmetyczne, bonów prezentowych, pakietów zabiegowych i wielu innych usÅ‚ug itp. dalej zwanych usÅ‚ugami.
4. Klient przed wykonaniem usÅ‚ugi ma obowiÄ…zek wypeÅ‚nić ankietÄ™ weryfikujÄ…cÄ… jego stan zdrowotny, która bÄ™dzie stanowiÅ‚a oÅ›wiadczenie o jego stanie zdrowia. Po wypeÅ‚nieniu ankiety pracownik gabinetu wykonujÄ…cego usÅ‚ugÄ™ zapozna siÄ™ ankietÄ… i przeprowadzi dodatkowÄ… konsultacjÄ™ weryfikujÄ…cÄ… stan zdrowia. Klient ma obowiÄ…zek poinformować o wszelkich chorobach, alergiach, przyjmowanych lekach, suplementach diety, ciąży, poÅ‚ogu, wstawionych protezach, zastawkach, rozruszniku serca, wykonanych zabiegach w domu lub w innym salonie oraz pozostaÅ‚ych przeciwwskazaniach do usÅ‚ug. 5.Za ewentualne konsekwencje powikÅ‚aÅ„ po usÅ‚udze w wyniku niepoinformowania o zaistniaÅ‚ych przeciwwskazaniach lub niezastosowania siÄ™ do zaleceÅ„ po zabiegu caÅ‚kowitÄ… odpowiedzialność bÄ™dzie ponosiÅ‚ Klient, co za tym idzie zrzeka siÄ™ wszelkich roszczeÅ„ wobec Gabinetu.
6. Zakup usÅ‚ugi w Gabinecie jest równoznaczny ze zÅ‚ożeniem przez Klienta oÅ›wiadczenia, iż nie ma żadnych przeciwwskazaÅ„ zdrowotnych do korzystania z usÅ‚ug oferowanych przez Gabinet oraz, że zapoznaÅ‚ siÄ™ z niniejszym regulaminem i akceptuje jego warunki.
7. Klient ma obowiÄ…zek dostosowania siÄ™ do zaleceÅ„ wydanych przez pracownika gabinetu po zabiegu zgodnie z instrukcjÄ… przekazanÄ… podczas zabiegu. Gabinet nie bierze odpowiedzialnoÅ›ci za powikÅ‚ania po zabiegu, brak efektów zabiegu w przypadku nie stosowania siÄ™ do zaleceÅ„ po zabiegu lub niewÅ‚aÅ›ciwej pielÄ™gnacji domowej.
8. Wszelkie reklamacje dotyczÄ…ce zabiegu sÄ… rozpatrywane w ciÄ…gu 48h od wykonania zabiegu. Do rozpatrzenia reklamacji konieczna jest osobista konsultacja z pracownikiem gabinetu, który prowadziÅ‚ zabieg w gabinecie w ciÄ…gu 72h od wykonania zabiegu. Dalsze postÄ™powanie reklamacyjne podlega przepisom kodeksu cywilnego.
9. Ceny zawarte w cenniku i na stronie internetowej nie są ofertą handlową w rozumieniu kodeksu cywilnego i mogą ulec zmianie, w zależności od ilości zużytego materiału oraz indywidualnie dopasowanej oferty dla Klienta.
8. W przypadku zmiany cen, Klient będzie informowany o tym przed zabiegiem.
9. Karnety wykupione w Gabinecie ważne sÄ… przez okres 1 miesiÄ…ca – 6 miesiÄ™cy od daty wykonania pierwszego zabiegu w zależnoÅ›ci od wykupionego karnetu lub zgodnie z terminem okreÅ›lonym przez obsÅ‚ugÄ™ Gabinetu.
10. Promocje i rabaty nie łączą się ze sobą, oraz z voucherami, bonami zniżkowymi i bonami prezentowymi.
11. Gabinet nie przyjmuje zwrotów zakupionych usÅ‚ug gabinecie.
12. Gabinet nie ponosi odpowiedzialności, za przedmioty pozostawione bez opieki na terenie Gabinetu.
13. Za usÅ‚ugi Å›wiadczone w Gabinecie pÅ‚atnoÅ›ci można dokonać gotówkÄ…, kartÄ… pÅ‚atniczÄ…, kredytowÄ… lub przelewem na wskazane konto.
14. RezerwacjÄ™ na usÅ‚ugÄ™, można dokonać telefonicznie, poprzez aplikacjÄ… Messenger bÄ…dź mailowo na adresy wskazane na stronie internetowej. Klient który chce dokonać rezerwacji musi opÅ‚acić w wysokoÅ›ci 30 % od ceny za usÅ‚ugÄ™ z której chce skorzystać. OpÅ‚atÄ™ można dokonać w Gabinecie najpóźniej dzieÅ„ przed umówionÄ… wizytÄ… bÄ…dź przelewem na wskazane konto. W przypadku pÅ‚atnoÅ›ci przelewem Å›rodki na koncie muszÄ… zostać zaksiÄ™gowane najpóźniej 1 dzieÅ„ przed umówionym zabiegiem. W tytule prosimy o wpisanie daty i godziny zabiegu oraz nazwiska osoby dla której jest rezerwacja.
15. Klient który dokonuje rezerwacji na wybrany zabieg w Gabinecie, otrzymuje sms z przypomnieniem i proÅ›bÄ… o potwierdzenie wizyty. Brak potwierdzenia jest równoznaczny z rezygnacjÄ…, w takim przypadku wizyta zostaje anulowana.
16. Klient który posiada voucher, bon lub zaproszenie którym opÅ‚acony zostanie zabieg winien okazać go przed rozpoczÄ™ciem zabiegu.
17. Klient dysponujÄ…cy opÅ‚aconym wczeÅ›niej karnetem 5 zabiegów może jednokrotnie opuÅ›cić umówiony zabieg, , karnetem 10 zabiegów może dwukrotnie opuÅ›cić umówiony zabieg, konieczne jest jednak odwoÅ‚anie wizyty z zachowaniem min. 24 godzin. Jeżeli 24-godzinne wyprzedzenie nie zostanie zachowane Gabinet ma prawo traktować usÅ‚ugÄ™ jako zrealizowanÄ…. W przypadku kiedy Klient dysponujÄ…cy opÅ‚aconym wczeÅ›niej karnetem powtórnie nie przyjdzie na umówionÄ… wizytÄ™ Gabinet traktuje to jako usÅ‚ugÄ™ zrealizowanÄ…, kwota zgodnie z rodzajem usÅ‚ugi zostanie potrÄ…cona z karnetu.
18. Bony podarunkowe / – w przypadku nieodwoÅ‚ania lub nieprzeÅ‚ożenia drogÄ… telefonicznÄ…, mailowÄ… lub (adres email znajduje siÄ™ w zakÅ‚adce Kontakt) zarezerwowanej wizyty minimum 24 godziny przed zaplanowanym terminem, z bonu potrÄ…cana jest wartość umówionej wizyty, czyli w przypadku bonu na konkretny usÅ‚ugÄ™ bon przepada, a w przypadku rezerwacji usÅ‚ugi w ramach bonu kwotowego, z bonu potrÄ…cana jest wartość umówionego zabiegu.
19. Wszystkie osoby znajdujÄ…ce siÄ™ na terenie Gabinetu sÄ… zobowiÄ…zane przestrzegać niniejszego regulaminu i stosować siÄ™ do zaleceÅ„ pracowników.
20. Przedstawiona na stronie www.byaruna.pl oferta usÅ‚ug i produktów ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty w myÅ›l art. 66, § 1. Kodeksu Cywilnego. SprzedajÄ…cy nie odpowiada za ewentualne błędy lub nieaktualność ogÅ‚oszenia.
REGULAMIN BONÓW I PAKIETÓW
1. Bony nie podlegajÄ… zwrotowi.
Zakupione pakiety na zabiegi , nie podlegają zwrotowi- można je wykorzystać jedynie na inne zabiegi . Zamiana musi nastąpić w ciągu 30 dni od daty zakupu pakietu.​
​
​